Σάββατο 19 Μαΐου 2012

προσευχή




΄Αγιος ο Θεός,
Άγιος ο Αλάχ,
Άγιος ο Βούδας,
Ελεήσατε ημάς.
Δώστ' ημίν σήμερον
Τον Φίλον ημών τον επιούσιον
κι αφήστ' ημάς μετά
να τα βρούμε μόνοι οι δυο μας.
ΑΜΗΝ!

Να έχεις καλά τον Αράς από την Περσία
(που σπουδάζει εδώ),
τον Ασάντ από το Ιράκ
(που είναι  μπογιατζής),
τον Νταβίντ από το Καμερούν
(που μένει με άλλους πέντε στην Κυψέλη),
τον Αμπντούλ από την Ινδία
(που πουλάει λουλούδια στα μπαρ),
τον Ιμπάι από την Ισπανία
(που είναι Βάσκος),
το Βασιλάκη από τη Σαλονίκη
(που σπουδάζει στη Σχολή Τυφλών),
την Μπέττυ από τη Νιγηρία
(που την εκδίδουν στην Ευριπίδου),
τον Νεσάτ από τα Λιόσια
(που είναι Τσιγγάνος),
τον Φίλο από το Πακιστάν
(που μου πούλησε χαρτομάντιλα στο φανάρι),
την Αλίκη από τη Συγγρού
(που είναι τραβεστί),
τον Αμπτουλάχ από το Κουρδιστάν
(που είναι βοσκός),
τον Παύλο από την πλατεία
(που είναι στην επανένταξη),
τον Μπιλάλ από την Παλαιστίνη
(που κάνει απεργία πείνας),
την κυρία Βούλα
(που είναι άστεγη πια)
Είναι περισσότεροι από δώδεκα, αλλά είναι όλοι Απόστολοι.


4 σχόλια:

Μαρία Νικολάου είπε...

Άνθρωπος πάνω απ' όλα!
Α ρε άνθρωπε αργείς αλλά τα πετυχαίνεις.

Μας λείπεις.
Φιλιά.

Διαχειριστής είπε...

Από τα πιο όμορφα πράγματα που έχω διαβάσει!!!

'Ανθρωπος στον Πλανήτη είπε...

Μαρία μου και Κρινοκερασιά μου, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Το θέμα όμως είναι ότι αυτά τα πρόσωπα, καθώς και χιλιάδες άλλα, υπάρχουν. Τους περισσότερους απ' αυτούς τους συναντώ συχνά, κάποιους τους έχω χάσει τον τελευταίο καιρό.
Και φυσικά δεν είναι αρκετή μια προσευχή, χρειάζεται και δράση και προσπαθώ να είμαι πάντα στο πλευρό αυτών που το έχουν ανάγκη. Ακόμα όμως αισθάνομαι ανεπαρκής...

Υ.Γ. θα προσπαθήσω να είμαι πιο συνεπής γιατί έτσι που πάω θα "μείνω από απουσίες"

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι!!!